Tur man aldrig svarar på såna här....

Ordbok för kvinnors kontaktannonser

40 nånting = 49
Poetisk = Deprimerad
Atletisk = Inga tuttar
Vardagligt utseende = Ful
Snygg = Ljuger som en häst travar
Öppet sinne= Desperat
Smittsamt leende = Knaprar många piller
Feminist = Fet
Fördomsfri = Knarkare
Kul = Irriterande
Öm = Tråkig
New Age = Kroppsbehåring på helt fel ställen
Utåtriktad = Högljudd och pinsam
Romatisk = Frigid
Känslomässigt stabil = Går på medicin
Söker vänskap i första hand = Före detta slampa
Äventyrlig = Jag har legat med alla dina kompisar
Professionell = Bitchig
Yppig = Väldigt fet
Kraftig benstomme = Enormt fet
Söker själsfrände = Kommer att bli sjulig besatt av dig
Änka = Mördare


Kommentarer
Postat av: Blondiie was here=)

hej hej här är jag, en 20 åring som inte är atletisk, ganska poetiskt med vardagligt utseende. en feminist med öppet sinne som är ganska kul och newageig.... är utåtriktad och romantisk som söker vänskap i första hand! är proffessionel men ganska äventyrlig av mig men söker en självfrände... Du kan väl höra av dig???

// Blondiie

2009-09-15 @ 20:53:12
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Blondiie was here=)

hörrö blir det nått pök eller? var jag inte det du sökte???

2009-09-16 @ 17:52:55
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0