Nyår!!!!!!!!!

En nyårs önskan....

Om jag fick en enda nyårsönskan så skulle jag önska mig att alla jordens barn skulle sjunga tillsammans i en värld av fred och harmoni.

Om jag fick två nyårsönskningar så skulle jag önska mig:

  1. Att alla barnen skulle sjunga tillsammans
  2. 1.000.000 kronor skattefritt

Om jag fick tre nyårsönskningar så skulle jag önska mig:

  1. Sjungande barn
  2. 1 000 000 kronor skattefritt varje år
  3. Oerhörd makt över universum och alla däri

Om jag fick fyra nyårsönskningar så skulle jag önska mig:

  1. Ungarna
  2. 1 000 000 kronor
  3. Oerhörd makt i universum
  4. En enda lång utdragen orgasm som skulle vara i trettio dagar och som skulle uppnås genom avancerade sänglekar med min sambo.

Men vi måste inse fakta: Att samla alla de där ungarna är en total omöjlighet. Så om vi ändrar om lite i listan:

  1. Makten
  2. Orgasmen
  3. Pengarna

Visst ja! Jag glömde mina fiender. Vi lägger alltså till det, varpå den slutliga listan blir:

  1. Makten
  2. Att mina fiender skall dö en lång och plågsam död
  3. Orgasmen
  4. Pengarna
  5. Och min femte önskning denna jul är att alla jordens barn skulle sjunga tillsammans i en värld av fred och harmoni.


     Så slutligen Gott nytt år alla där ute........


Till min stora kärlek.......

 

When I first saw you, I saw love.
And the first time you touched me, I felt love.
And after all this time, you're still the one I love.

I do swear that I'll always be there. I'd give anything and everything and I
will always care. through weakness and strength, happiness and sorrow, for
better, for worse, I will love you with every beat of my heart.)

From this moment life has begun
From this moment you are the one
Right beside you is where I belong
From this moment on

From this moment I have been blessed
I live only for your happiness
And for your love I'd give my last breath
From this moment on

I give my hand to you with all my heart
Can't wait to live my life with you
Can't wait to start
You and I will never be apart
My dreams came true because of you

From this moment as long as I live
I will love you, I promise you this
There is nothing I wouldn't give
From this moment on

You're the reason I believe in love
And you're the answer to my prrayers from up above
All we need is just the two of us
My dreams came true because of you

From this moment as long as I live
I will love you, I promise you this
There is nothing I wouldn't give
From this moment-
I will love you as long as I live

Älskar dig , min egen Blondiie...........


Till min älskade flickvän.......

Vad är de som surrar i magen? Som pirrar på natten och dagen? Vad är de som brinner och bränner? Ja säg mig vad är de som händer? Vad är det för krafter som sliter? Som klöser river och biter! Först vill man bara sjunga och tralla, sen är man ledsnast av alla. Vad är de för känslor som dunkar? Kärlek vem vet hur de funkar? Kärlek de enda man klarar att glädjas så länge de varar. Vad är de som håller mig vaken? Jag ropar dit namn över taken! Nu vill jag att alla ska höra vår kärlek får ingen förstöra! Jag älskar dig min underbara Blondiie....





RSS 2.0