Detta ska jag bara testa........

10 sätt att reta din omgivning

  1. Ange att din drive-through beställning skall "tas med".
  2. Använd en torktumlare för varje strumpa i tvättstugan
  3. Använd endast kläder i flourocerande rött
  4. Öva på att låta som en fax eller ett modem.
  5. Använd MYCKET rakvatten.
  6. Använd signalraketer på en födelsedagstårta.
  7. Avböj bord vid resturangbesök, stå kvar vid kassaapparaten och ät upp alla mintkarameller.
  8. Avsluta alla meningar du säger med "i enlighet med profetian".
  9. Avtala möten den 31 september.
  10. Be servitrisen om en extra plats till din låtsaskompis.


Ps. Jag e störd det ser inte ut så bara ;)


Kommentarer
Postat av: Blondiie was here=)

haha eller så gör man som jag....



frågar om man kan få med skosnören till dom skosnörslösa skorna....

erkänn du aldrig trodde jag ksulle våga...

2009-09-10 @ 20:33:06
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0